Defectiuni comune pentru snecuri transportoare

transportor cu snec

De obicei, folosim snecuri transportoare de tip tub in medii cu un nivel ridicat de praf, ceea ce poate duce la o serie de defectiuni si complicatii, in special la uzura rulmentului.

In acest articol, vom discuta despre defectiuni comune pentru snecuri transportoare si metode de remediere.

Mediul de aplicare are un impact mare asupra duratei de viata a unui transportor cu surub

Daca mediul de lucru nu este unul corespunzator, atunci poate duce la defectiuni ale snecului, ale motorului, peretii dispozitivului pot fi indoiti ori spirala poate suferi defectiuni. De asemenea, daca snecul transportor este unul deschis, iar mediul de lucru necesita ca el sa fie inchis, atunci pot aparea impurificari ale materialului.

Corpul transportorului cu surub tub nu este bine etansat

Daca snecul nu este conceput pentru a suporta calitate si cantitatea produselor pentru care este folosit in acel moment, atunci materialul se va revarsa cu usurinta din corpul masinii, ceea ce va creste praful din mediul inconjurator. Acest lucru va face ca praful sa se lipeasca mai usor de uleiul neted, rezultand in vascozitatea excesiva a acestuia. Acestia sunt unii dintre factorii care formeaza probleme in industriile in care sunt folosite.

Daca materialul este prea usor atunci este mai usor sa creati o problema

Daca greutatea specifica a materialului este prea usoara, materialul se va revarsa din corpul snecului. Astfel, se poate crea un mediu cu poluare cu praf si cenusa.

Structura etansarii rulmentului unui transportor cu surub comun

Capatul stang al carcasei lagarului este conectat la interiorul jgheabului de transport, iar rezervorul este umplut cu materiale, dupa este etansat. Ca de obicei, etansarea buzei arborelui de torsiune este inclusa in garnitura de ulei a bolului de tip schelet.

In stare libera, diametrul interior este mai mic decat diametrul arborelui si exista o anumita cantitate de interferenta. Dupa instalare, presiunea buzei si forta de contractie a arcului de auto-strangere exercita o anumita forta de mentinere pe arborele de etansare, iar spatiul de scurgere este blocat pentru a atinge tinta etansarii.

Probleme la inelul de pasla la snecul tubular

In zilele noastre, snecul tubular este planificat sa deplaseze rulmentii capului si cozii spre exteriorul carcasei. Rulmentul de curea adopta rulmentul glisant si nu are ansamblu de etansare la praf. Bucsa rulmentului adopta metalurgia pulberilor ca de obicei, iar cimentul transporta bucsa rulmentului din pasla. Pasla are elasticitate naturala si este un burete cu alezaj liber. Poate pastra ulei neted si rezistent la praf. Cand se rasuceste, pasla poate raci uleiul neted din arbore si se poate repeta. Este si una dintre piesele care pot ceda mai repede.

Daca doriti mai multe informatii despre snecuri transportoare, unul dintre inginerii nostri va sta la dispozitie la adresa de email office@motoreductoare.ro sau la numarul de telefon (+40) 0725 / 535 012 sau la (+40) 0725 / 535 013.

Related Posts